Smarto is an artificial intelligence platform


Today, in companies and organizations, a lot of data is generated by devices and machines and stored in financial, production and sales systems. These data are usually converted by experts into the information needed by managers and are sent to managers in paper forms or in Excel format or software reports to be used in important decisions. Examining and analyzing these data and turning them into information is not an easy task. Smarto's artificial intelligence platform, with the help of BIG Data and AI analysis techniques, while analyzing the past, facilitates the necessary prediction for the future and creates a suitable output for managers. Smarto is a different system from the existing systems in companies and organizations. This system obtains information from various sources. Smarto by collecting the necessary information from the systems:
  1. Administrative and financial automation of the company

  2. Industrial automation and monitoring

  3. salary

  4. sale

  5. Store

  6. Accounting

  7. BPMS or workflow

  8. MIS or Management Information System

  9. ERP or enterprise resource planning system

  10. Production planning and... It extracts,

  11. analyzes and displays the management indicators required by the organization to the managers.

​​​​​​​​​​​​​​
 
 
 

​​​​​​​

ضرورت کارنما

 
  1. آیا گزارشات موجود در  سیستم های مالی و حسابداری بر اساس نرخ تورم روز و ریسک وصول مطالبات ایجاد می شوند و یا بر اساس اطلاعات ثبت شده در سالهای گذشته؟

  2. آیا از صحت گزارشاتی که در فرآیند فعلی شما (نیمه دستی و نیمه ماشینی) به دست می آید اطمینان دارید؟

  3. آیا گزارشات شما همه حقایق را بیان می کنند؟

  4. آیا از دلایل توقف تولید خود و یا کاهش تولید خود اریابی دقیقی دارید؟

    1. بیشترین دلیل توقف خط شما چه عواملی بوده است؟

    2. بیشترین هزینه نگهداری در کدام بخش انجام شده است؟

    3. ضرر ناشی از قطعی برق برای شما چقدر بوده است؟

    4. کمبود مواد اولیه چقدر موجب توقف خط شما شده است؟

    5. مرخصی و یا بیماری پرسنل چه تاثیری روی خط شما داشته است؟

    6. رضایت مندی واقعی مشتریان شما چقدر است؟

    7. تحلیل شبکه های اجتماعی شما چه حقایقی را در بر دارد؟ و ....


 

عملکرد کارنما

کارنما چگونه عمل میکند؟
کارنما دارای ۳ فاز استقرار است.
  1. ​​​​​​در فاز اول کسب و کار شما بررسی شده و به پایش اطلاعات و وضعیت موجود پرداخته می شود. در این مرحله کارنما درمحل شرکت شما نصب و راه اندازی می شود.
  2. در فاز دوم داشبوردی مدیریتی برای درک بهتر داده ها و تبدیل آن به اطلاعات مهم ایجاد می شود. اولویت های اول هیات مدیره و مدیرعامل در این فاز مورد بررسی و رصد قرارگرفته و نمایش داده می شود.​​​​​​​
  3. در فاز سوم تجزیه و تحلیل داده ها و ایجاد شاخص های مهم انجام می شود. در فرآیند تجزیه و تحلیل اطلاعات دو وظیفه مهم را کارنما انجام می دهد:
کارنما، داده های دریافت شده از سیستم ها را با واقعیات کشور تطبیق داده و به روز رسانی می کند. مثلا اموال و دارایی های شرکت را بر اساس تورم کشور در ۴۰ سال گذشته به نرخ روز محاسبه کرده و یا مطالبات سالیان گذشته را بر حسب ریسک دریافت مطالبات کاهش داده و به صورت واقعی تر از آنچه که گزارشات معمول سازمانها دارند ارائه میکند.
کارنما، شاخص های محاسبه شده و داده های مهم را بر اساس روشهای هوش مصنوعی(شبکه های یادگیری عمیق) مورد بررسی قرارداده و پیش بینی ماههای آینده را برای مدیران سازمان ترسیم میکند. پیش بینی آینده توسط سیستم های معمول با اعمال ضریب دستی میزان رشد آینده انجام می شود لیکن در کارنما توسط موتور هوشمند سیستم انجام می شود.

 
​​​​​​