با پایان پیش رویداد تانا(توسعه زیست بوم نوآوری استان ها) 5 ایده برگزیده از سوی هیات داوران پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم انتخاب شدند تا در روز پایانی این رویداد به ارائه طرح های خود بپردازند.

پایان پیش رویداد تانا در پارک زیست فناوری قشم/5 ایده برگزیده برای ارائه در روز نهایی رویداد تانا معرفی شدند

10 01 2023

پیش رویداد تانا به مدت سه روز با محوریت شناسایی و رفع نیازهای فناورانه جزیره قشم در حوزه های خدمات شهری، محیط زیست، انرژی، دامپروری، کشاورزی، شیلات، صنعت ساختمان و گردشگری  با ارائه صاحبان ایده با حضور سرمایه گذاران، دستگاه های اجرایی و شرکتهای خصوصی قشم، شرکت های فناور و دانش بنیان برگزار شد.

در جریان برگزاری پیش رویداد تانا کارگاه آموزشی با عنوان "نحوه ارائه موثر" از سوی پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم برای شرکت کنندگان برگزار تا صاحبان ایده بتوانند ارائه مناسب برای ایده های خود و جلب نظر سرمایه گذاران داشته باشند.

در این رویداد همچنین مجموعه های دولتی و خصوصی نیازهای فناورانه خود را مطرح و صاحبان ایده آمادگی خود را برای رفع این نیازها در قالب این رویداد و برنامه های دیگر اعلام کردند.

بر اساس این گزارش رویداد نهایی 21 دیماه با حضور مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مقامات استانی، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قشم، سرمایه گذاران و صاحبان ایده های برتر برگزار می شود.

آخرین‌ها

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.