با حمایت از شرکتهای دانش بنیان در حوزه بیوتکنولوژی، علم بیوتکنولوژی باعث توسعه و تعالی کشور و اشتغال زایی بسیاری خواهد شد

رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم در نشست با معاون قضایی دادستان کل کشور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم: علم بیوتکنولوژی می تواند عامل توسعه و پیشرفت در آینده مملکت و اشتغال زایی وسیع باشد

24 08 2022

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم، نشستی با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور، مدیر عامل و مسئولین سازمان منطقه آزاد قشم و رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم  برگزار شد.

دکتر محمد شریف رنجبر رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم ضمن بیان موانع و مشکلات شرکتهای فناور و دانش بنیان مستقر در این پارک گفت: جزیره قشم بدلیل تنوع بالای موجودات زنده از  پتانسیل ها و موقعیت بسیار مناسبی برای توسعه علم بیوتکنولوژی برخوردار است.

وی بیان کرد: در علم زیست شناسی سه اکوسیستم بسیار با ارزش جنگلهای پر باران گرمسیری، آبسنگ های مرجانی و جنگلهای حرا در دنیا وجود دارد که از این سه اکوسیستم با ارزش آبسنگ های مرجانی و جنگل های حرا در جزیره قشم نیز حضور دارند.

ایشان اظهار داشت: با داشتن این دو اکوسیستم با ارزش می توانیم محصولات بسیار متنوعی را در حوزه بیوتکنولوژی تولید کنیم وی در ادمه تاکید کرد: بیوتکنولوژی فناوری است که به مراتب بیشتر از نفت می تواند برای کشور ثروت ایجاد کند.

رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم گفت: با شکوفا ساختن استعداد های شگفت طبیعی و انسانی که در حوزه بیوتکنولوژی در کشور وجود دارد علم بیوتکنولوژی خواهد توانست عامل توسعه و پیشرفت مملکت در آینده و اشتغال زایی وسیع باشد.

ایشان اظهار امیدواری کرد که با تلاش جمعی و برداشتن موانع تولید بتوانیم از شرکت های فناور و دانش بنیان در این عرصه حمایت کنیم.

آخرین‌ها

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.