طرح کارورزی فناورانه دانش آموزی با هدف توسعه خلاقیت و نوآوری در میان دانش آموزان، با حمایت پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم به اجرا در آمد.

اجرای طرح کارورزی فناورانه دانش آموزی با حمایت پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم / ارتقای فرهنگ نوآوری و خلاقیت در بین دانش آموزان جزیره قشم

23 05 2022

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم، آشنایی دانش آموزان با حوزه خلاقیت و کارآفرینی از اهداف این طرح است که ارتقای فرهنگ نوآروی و خلاقیت در جزیره قشم را بهمراه خواهد داشت.

این طرح فرصتی را در اختیار دانش آموزان  قرار می دهد که با حضور در شرکت های مستقر در پارک و با استفاده از امکانات آزمایشگاهی بصورت رایگان، کسب مهارت نموده و با مفاهیم مرتبط با فناوری، کارآفرینی و خلاقیت آشنا شوند.

محمد شریف رنجبر رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم هدف از اجرای این طرح را آمادگی دانش آموزان برای ورود به بازار کار و مهارت افزایی بیان نمود و افزود: می طلبد در راستای تربیت نیروی متخصص و مجرب متناسب با نیاز بازار از پتانسیل دانش آموزان استفاده کرده و بهره وری آنها را ارتقا دهیم.

گفتنی است تفاهم نامه ای با مرکز فنی حرفه ای شهرستان قشم در دست اقدام است که به پارک این امکان را خواهد داد تا با استفاده از پتانسیل نیروی انسانی و تجهیزات این مرکز بتواند در این خصوص گامهای موثرتری را جهت ارتقاء دانش آموزان در آینده نزدیک بردارد.

آخرین‌ها

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.