جدول امکانات اختصاصی فروشگاه لایفری

امکانات اختصاصی فروشگاه لایفری

توضیحات

1ـ مدیریت سایت و محتوا

چند فروشگاهی: مدیریت چندین سایت فروشگاهی از یک حساب کاربری

سطوح دسترسی: به اشتراک گذاشتن نقش ها و مجوزهای مشترک کاربر در سایت ها

محتوای برنامه ریزی شده: پیش‌نویس و برنامه‌ریزی مطالب برای انتشار با تنظیم تاریخ انقضا برای پشتیبانی از تخفیف‌های محدود و فروش‌های فصلی.

نسخه بندی: مقایسه و بازگردانی نسخه های قبلی صفحات و افزونه‌های محصول.

پیش نمایش محتوا: پیش‌نمایش محتوا در دستگاه‌های مختلف موبایل تبلت و ...

منو ها: افزودن راحت صفحات و منوها با منوی سایت و ابزار سلسله مراتبی.

2ـ مدیریت کاتالوگ

تنوع محصول: فروش محصولات فیزیکی، محصولات مبتنی بر اشتراک، خدمات و کالاهای دیجیتال.

ویژگی های محصول: ایجاد محصولات گروه‌بندی شده و ساده با امکان تعریف Option محصولات و قیمت گذاری بر اساس آن

پیوست ها: فهرست محصولات قابل دانلود، راهنمای کاربر و مقالات را به صفحات محصول اضافه کنید.

پیش‌نمایش و نمونه‌ها: پیش نمایش ها یا نمونه هایی را برای کالاهای دیجیتال فعال کنید.

سفارشی سازی: شخصی سازی را پیشنهاد کنید مانند حکاکی یا گلدوزی.

غنی‌سازی دیتای PIM: غنی‌سازی اطلاعات محصول و بهینه‌سازی متادیتا برای موتورهای جستجو.

دسته بندی محصولات: اختصاص محصولات به چندین دسته بندی

در دسترس بودن محصول: مدیریت موجودی با پشتیبانی از کالاهایی که به محض موجود بودن سفارش گرفته می‌شود و طرز رفتار در قبال کمبود موجودی، همچنین نمایش و اعلام اتمام موجودی.

مولد SKU: تولید خودکار شناسه SKU برای هر نوع محصول.

تعیین مقادیر مجاز سفارش: تنظیم مقادیر حداقل، حداکثر و چند سفارش برای هر محصول.

قالب‌‌ برای مشخصات محصول: ایجاد قالب‌هایی برای مشخصات محصولات که می‌تواند در بین محصولات مختلف مجددا استفاده شود.

3ـ مرور کاتالوگ و محصولات

ساخت آسان صفحات: ایجاد صفحات با کشیدن و رها کردن برنامه‌های آماده برای استفاده، مانند نمایش جزییات محصول، سبد خرید، نوار جستجو و بیشتر.

Elasticsearch: امکان جستجوی چندوجهی و فیلترکردن برای مرور و یافتن موثرتر محصولات.

روابط محصولات: نمایش محصولات مرتبط به مشتریان.

قیمت گذاری عمده: فعال کردن قیمت‌گذاری عمده (فله) با قوانین تخفیف متنوع

پیش نمایش محصولات: ارائه پیش نمایش محصول برای محصولات مجازی، مانند یک دانلود آزمایشی یا یک PDF.

کاتالوگ های خاص مشتریان: نمایش محصولات به ثورت خاص از لحاظ قیمت یا تخفیف به گروه خاصی از مشتریان

قیمت گذاری برنامه ریزی شده: تاریخ‌های انتشار و انقضا برای لیست قیمت‌ها،و تخفیف‌ها

مقایسه بین محصولات: کاربران می توانند چند محصول را انتخاب کنند و آنها را از لحاظ قیمت و ویژگی ها با هم مقایسه کنند.

لیست علاقه مندی ها: مشتریان می توانند محصولاتی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنند که بعدا برای خرید در دسترس آنها باشد.

4ـ پرداخت

صفحه پرداخت: نمایش اطلاعات سفارش مانند تاریخ، روش پرداخت، فاکتور با جزییات و اطلاعات حساب مشتری.

پاک کردن سبد خرید: پاک کردن تکی یا همه موارد از سبد خرید.

خلاصه سفارش: نمایش خلاصه سفارش با کل سفارش، تصویر محصول، مقادیر محصول، هزینه کل و روش پرداخت.

یادداشت ها: به فروشندگان اجازه می‌دهد تا یادداشت های خصوصی را به سفارش اضافه کنند.

تاییدیه ها: سفارشی‌سازی پیغام تایید سفارش زمانی که خرید پردازش می‌شود.

5ـ قیمت گذاری و تخفیف

بخش های کاربری: ایجاد بخش های کاربری و اختصاص لیست قیمت های ، تخفیف ها یا تبلیغات را به هر بخش.

اشتراک ها: پشتیبانی از محصولات مبتنی بر اشتراک با پرداخت های دوره ای

تخفیفات: افزودن تخفیف‌ها با درصد یا مقدار ثابت

قوانین تخفیف: تخفیفات بر اساس مجموع سبد خرید، محصولات مرتبط با همان سفارش یا خرید قبلی.

محدودیت های تخفیف: تخفیف های محدود ی را بر اساس تعداد کاربرانی که می توانند آنها را استفاده کنند یا تعداد دفعاتی که یک کاربر تنها می تواند آنها را استفاده کند محدود کنید.

کوپن ها: کد کوپن های سفارشی ایجاد کنید.

6ـ مدیریت پرداخت و مالیات

نرخ تبدیل ارز: تعریف نرخ ارز به صورت دستی یا استخراج نرخ ها از یک سرویس خارجی

یکپارچه سازی ECB: همگام سازی با بانک مرکزی اروپا، آماده برای به‌روزرسانی‌های خودکار نرخ ارز

واحدهای اندازه گیری: مدیریت واحدهای اندازه‌گیری برای فروشگاه‌های جهانی

نرخ مالیات: تنظیم نرخ مالیات بر اساس موقعیت یا نرخ ثابت

دسته‌بندی مالیاتی: پشتیبانی از چندین دسته‌بندی مالیاتی برای محصولات

7ـ ترابری

روش‌های ارسال: مشخص کردن روش‌های پستی مختلف

کدرهگیری: افزودن اطلاعات پستی به سفارشات مشتریان

چند انباره: پشتیبانی از چندین انبار

قواعد موجودی: استخراج فهرست موجودی بر اساس نزدیک‌ترین انبار به مشتری یا بر اساس قوانین سفارشی

مدیریت موجودی: مدیریت موجودی در بازرگانی لایفری یا اتصال به یک سیستم خارجی؛ انتخاب موتور موجودی که در یک سطح محصول استفاده می‌شود.

تاریخ‌های ارسال: نمایش تاریخ ارسال و تاریخ مورد انتظار برای مشتریان شما

نرخ متغیر و ثابت: نرخ متغیر یا ثابت ارسال

8ـ مدیریت سفارش

داشبورد سفارش: عرضه یک داشبورد ساده به مشتریان برای سفارشات باز، در انتظار و تکمیل شده با قابلیت جستجو و فیلتر

اعلان های ایمیل: اطلاع رسانی به مشتریان از طریق ایمیل با عنوان وضعیت تغییر سفارش خود، با قالب‌های اطلاع رسانی قابل تنظیم

سفارشات حساب کاربری: اجازه به خریداران برای مشاهده همه سفارشات در حساب کاربری خود

اطلاعات سفارش: نمایش اطلاعات مهم سفارش مانند تاریخ، روش پرداخت و وضعیت ارسال

آدرس‌ها: ذخیره چند آدرس پستی که بتوان در طول فرایند پرداخت، سریعا انتخاب شود

9ـ مدیریت حسابی مشتری

مدیریت حساب ها: اجازه به مدیران حساب و نمایندگان فروش برای افزودن و به روزرسانی اطلاعات حساب برای سازمان، مانند اطلاعات تماس و آدرس های پستی

سفارشات: برای کاربران فردی یا حساب های مشتری، مدیران حساب نیز می توانند علاوه بر سفارش های ویرایشی، اشتراک گذاری محتوا و اقدامات دیگر در حساب های مشتری را اضافه کنند

مدیریت شبکه فروش: مدیریت روابط حساب های بسیاری را بر طبق ساختار سازمان شما تجسم می کند