تکنولوژی پیشخوان دانشگاهی

تکنولوژی پیشخوان دانشگاهی

title-line

  • مبتنی بر تکنولوژی J۲EE
  • تولید شده در فرآیند توسعه RUP
  • برخوردار از معماری Service Oriented Architecture (SOA)
  • بهره گرفته از ابزار هایی چون Hibernate، Spring، JBoss، Struts، AJAX، JSF، JAAS، LDAP، Lucene، Log۴j، Tiles و Jack Rabbit.
  • پشتیبانی از استاندارد ها و تکنیکهایی چون JSR ۱۶۸، JSR ۱۷۰، XPDL، XML-XSL، SOAP، RMI، WSRP، JMS، HQL، SSO و WSDL
  • برخورداری از Mail Server (IMAP)
  • پشتیبانی از زبانهای فارسی و انگلیسی.
  • توانایی ارائه Web Service
  • توانایی فعالیت موازی چند سرور به صورت Clustering
  • توانایی ارسال SMS از طریق SMS Gateway
ملاحظات امنیتی
 
پرتال لایفری از استاندارد صنعت، تکنولوژی‌های رمزنگاری در سطح دولتی، شامل الگوریتم‌های پیشرفته از قبیل DES، MD5، و RSA، و رده بندی شده در زمره پلتفرم‌های پرتالی با بیشترین امنیت با استفاده از مجموعه LogicLibrary's Logicscan می باشد. پرتال لایفری یک SSO(یک‌بار ثبت نام برای دسترسی به چند اپلیکیشن) را پیشنهاد می‌دهد که با Yale CAS، JAAS، LDAP، Netegrity، Microsoft Exchange، و بیشتر از این تعداد یکپارچه می‌شود.
افزون بر آن، پرتال لایفری با مدیریت کاربری قوی و ویژگی‌های امنیتی شامل سیاست‌های رمز عبور، تنظیمات یادآوری کاربر، و پروسه های لاگین کامل هدایت می‌شود. لایفری همچنین به وسیله دستورالعمل‌های OWASP ایستادگی کرده است تا خطر آسیب پذیری امنیتی را کاهش دهد. دیگر ویژگی‌های امنیتی شامل موارد زیر است:
 
Pluggable Authentication
Email Verification
Session Management
 
 
راهکارهای پشتیبانی
 
پشتیبانی این محصول به صورتهای زیر انجام می گردد:
 
 پشتیبانی حضوری در کمتر از 3 ساعت برای استانهای تهران و یزد و کمتر از 24 ساعت برای سایر استانها
 
پشتیبانی از راه دور به صورت نامحدود
 
پشتیبانی از راه دور به صورت نامحدود (ویژه مدیر سیستم)
 
پشتیبانی تلفنی در ساعات کاری در طول ایام هفته (ویژه مدیرسیستم)
 
مرکز پشتیبانی و ثبت تیکت: www.support.ir
 
 روش تضمین کیفیت:
 
جهت تضمین کیفیت محصول نهایی، یکسال پشتیبانی رایگان برای رفع کلیه خطاها و مشکلات در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر کلیه فراوردهای پروژه پس از پیاده سازی توسط واحد تست شرکت، تست و رفع خطا می گردد. ضریب DRE شرکت در پروژه های گذشته 0.9 می باشد.
 
مستند سازی:
 
مستندات توسعه، نصب و راه اندازی پرتال به انضمام مستندات کاربری پرتال تهیه و به کارفرما تحویل داده خواهد شد. ابزار مستند سازی، نرم افزار ورد می باشد.
 
 پشتیبانی رایگان(گارانتی) به میزان یکسال پس از افتتاح پرتال در حد رفع باگ و به روز رسانی سیستم به امکانات جدید و ارائه خدمات پس از فروش به مدت 10 سال به صورت غیر رایگان.