درباره ما


    شرکت سپهر افزار ایرانیان(ساین) در سال 1380 تاسیس گردیده است. این شرکت درسال 1384 برای اولین بار درکشور پرتال لایفری نسخه 3.2 را برای استانداری یزد نصب و راه اندازی نموده است و پیشگام ترین شرکت در زمینه توسعه و ارائه پرتال لایفری محسوب می گردد.

رسالت ما به عنوان یک شرکت نرم افزاری ، کمک و راهنمایی وارائه راه حل های بهینه در زمینه پیاده سازی روال کاری سازمان های دولتی و خصوصی در سطح کشور با اتکا به تکنولوژی روز دنیا برای افزایش سود و ارتقاء بهره وری مشتریان با توجه به باورها و اصول اخلاقی و آرزوهای ایشان می باشد. که تا به حال با یاری خداوند متعال و پشتوانه نیروهای متخصص ، فنی و مجرب توانسته ایم خدمات رضایت بخشی را ارائه کنیم ؛ و همواره در تلاشیم تا محصولات نهایی علاوه بر رفع تمام خواسته ها و نیازهای مشتریان ، قابلیت گسترش در آینده را نیز برای رفع نیازهای بعدی مشتریان دارا باشد.

ارزشها و باورهای سپهر افزار ایرانیان

  • اهتمام در کسب رضایت و جلب اعتماد مشتریان از طریق انجام فعالیت ها در مناسبترین سطح کیفی
  • توجه به نیروهای انسانی به عنوان با ارزش ترین سرمایه سازمان و برنامه ریزی برای توسعه کیفی آنها
  • دانایی محور و نواوری
  • بازنگری مستمر در ساختار سازمان ، سیستم ها و روش ها جهت افزایش ارزش افزوده در فرایند های سازمان
  • بکارگیری فن آوری های روز جهان
  • سرعت عمل در استقبال از تغییرات بر مبنای نوآوری ، ابتکار ، تشویق تقابل آرای گوناگون و جسارت انجام کارهای نو
  • تضمین کیفیت محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان
  • بهبود مستمر کیفیت محصولات و خدمات براساس بازخوردهای مشتریان
  • تعهد حرفه ای در قبال انجام به موقع کار
  • رعایت نظم و انضباط کاری
  • ارائه خدمات پشتیبانی مستمر به مشتریان
  • رعایت حقوق و معنوی مشتریان
  • حفظ محرومیت اطلاعاتی مشتریان
  • احترام  به رقباء و سایر شرکت های فعال در این حوزه کسب و کار

از جمله سوابق اجرایی این شرکت در طول چند سال اخیر تهیه و راه‌اندازی پرتال‌های سازمانی به سازمان هایی از قبیل:

 استانداری ، پارک علم وفناوری اقبال ، سازمان محیط زیست، اداره کل ثبت و احوال ، سازمان آموزش و پرورش استان یزدو ... و حتی تولید نرم‌افزارهای سفارش مشتری برای سازمان های دولتی و خصوصی که از برجسته ترین نوع این محصولات می توان نرم افزار عوارض خودروی سپهر اشاره نمود که در نقاط مختلف کشور از قبیل یزد ، بندر عباس ، اهواز ، رفسنجان ، آبادان و غیره در حال خدمت رسانی به عموم هموطنان ما می باشد؛ و راه اندازی سیستم مدیریت محتوا در سازمان هایی از قبیل : مرکز بین المللی قلب محمد رسول الله ، موسسه آموزش عالی جواد ، شركت نمايشگاهي شکوه مرواريدکویر یزد، شرکت توسعه صنعت و فناوری یزد و غیره که برای رویت لیست کامل مشتریان می توانید به سایت این شرکت مراجعه نماید . و اکنون که سال 1395 می باشد انجام پروژه‌های متعدد در ده‌‌ها سازمان دولتی و شرکت خصوصی با رویکرد ایجاد بسترهای تجارت الکترونیک، ارائه خدمات الکترونیک، استقرار پرتال‌های سازمانی، مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی، تهیه نرم افزار های سفارشی ، راه‌اندازی پرداخت الکترونیک ، از جمله فعالیتهای این مجموعه می باشد.

 

 اهم پروژه های ساین در خصوص پرتالهای سازمانی و دانشگاهی عبارتند از:

  • بهبود، نصب و راه اندازی پرتال لایفری دانشگاه تهران (1393) برای بیش از 25 زیر سایت مختلف دانشگاه نظیر:

http://archtest.ut.ac.ir/

http://minetest.ut.ac.ir/

http://eng.ut.ac.ir/

http://it.ut.ac.ir/

http://resfestival.ut.ac.ir/

http://fnst.ut.ac.ir/

http://literature.ut.ac.ir/

http://stp.ut.ac.ir/

http://caspian.ut.ac.ir/

 

  • نصب و راه اندازی پرتال دانشگاهی لایفری برای دانشگاه خوارزمی (1394)
  • نصب و راه اندازی پرتال لایفری ویژه معاونت استانهای صدا و سیمای کشور (1393) برای بیش از 34 مرکز استانی مانند:

http://dpp.irib.ir

http://qom.irib.ir

http://yazd.irib.ir

http://isfahan.irib.ir

 

  • نصب و راه اندازی پرتال بیمه ایران برای پرتال اینترنتی و اینترانتی بیمه ایران با بیش از 15000 زیر سایت برای کلیه شعب و نمایندگان (1394)
  • نصب و راه اندازی سیستم مدیریت اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد – نهاد ریاست جمهوری – 1391 و کسب تقدیر نامه از اجلاس
  • نصب و راه اندازی پرتال لایفری استانداری یزد و ارتقاء به لایفری 6.1  -  1384 الی 1392
  • و بیش از 400 پروژه مختلف در زمینه پرتال و نرم افزارهای تحت وب

پذیرش تعداد محدودی نماینده پذیرش تعداد محدودی نماینده

پذیرش تعداد محدودی نماینده در استانهای مختلف کشور

شرکت ساین جهت ارائه خدمات بهتر و توسعه فروش و خدمات پس از فروش خود از سراسر کشور نماینده فعال می پذیرد. نمایندگان می بایست مدارک زیر را به صورت مکتوب به آدرس دفتر مرکزی شرکت ارسال نمایند:

  1. نامه درخواست نمایندگی
  2. اساسنامه و آگهی آخرین تغییرات
  3. رزومه کاری در زمینه نرم افزار، پرتال و تکنولوژی جاوا همراه با لیست مشتریان خصوصی و دولتی

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه در ساعات اداری با دفتر مرکزی شرکت تماس حاصل نمایند.